Onze Diensten

Wij voeren zowel outbound- als inboundcalls, daarnaast helpen wij jou om de hoogst mogelijke resultaten te behalen.

Outbound

Jij belt de (potentiële) klant op en vertelt het aanbod. Jij legt alles duidelijk uit en beantwoord eventuele vragen. Als dit allemaal goed verloopt, maak je het aanbod in orde voor de klant en wordt het een sale. Goed gedaan!

Inbound

Bij inbound word je opgebeld door de klant. Dit kan bijvoorbeeld naar aanleiding van een actie zijn of wanneer iemand meer informatie wilt ontvangen. Jij legt alles duidelijk en rustig uit en helpt de (potentiële) klant op weg.

Klantenservice

Dienstverlening staat hierbij voorop. Dit betekent dat jij goed naar alle vragen luistert zodat jij deze stuk voor stuk kunt beantwoorden. Ook eventuele problemen los jij aan de telefoon op. Als het goed is heb jij gezorgd voor een tevreden klant!

Hoe wij te werk gaan

Als je besluit om te solliciteren is het fijn om te weten wat er daarna gaat gebeuren. Om je hier een indruk van te geven, vind je hieronder de stappen van het sollicitatieproces.

01.




Sollicitatie

Als jij interesse hebt in de functie van callcentermedewerker kun je bij ons solliciteren. Dit mag met een CV en/of motivatiebrief, maar dat hoeft niet. Een van de HR-medewerkers zal telefonisch contact met je opnemen voor een eerste kennismaking en zal jou meer informatie geven over onze organisatie en de openstaande vacature.


02.




Kennismakingsgesprek

Indien het telefoongesprek voor beide kanten goed is bevallen, kan er een kennismakingsgesprek op kantoor worden ingepland. Tijdens dit gesprek laten wij jou het kantoor zien geven wij aanvullende informatie door middel van een korte presentatie. Zo krijg jij een goed beeld van het callcenter en de functie die jij misschien wel gaat vervullen!


03.




Training

Voordat jij zelfstandig bij ons aan de slag gaat volg je eerst een training van drie dagen. Tijdens de training wordt het systeem uitgelegd en ontvang je een producttraining. Dit gebeurt gezellig in groepsverband en is heel informatief. Hierdoor doe jij voldoende kennis op om daarna zelfstandig in het team aan het werk te gaan. Jouw ervaren collega’s zullen jou bij vragen altijd helpen.